Zoeken in deze blog

vrijdag 11 maart 2011

Onderzoeksvragen


Voor dit onderzoek 'homoseksuelen ouders en kinderen' van RZL, zijn er een aantal onderzoeksvragen waar ik in het verloop van tijd een antwoord hoop te vinden. Om op deze vragen te beantwoorden ga ik opzoek naar nieuwe  en recente bronnen over mijn onderwerp.
Mijn onderzoeksvragen waar ik een antwoord hoop op te vinden:
1) Godsdienst heeft in het algemeen een grote invloed op ons leven, maar op welke manier beïnvloeden zij de mening over homoseksuele ouders en kinderen?
2) Op welke manier kun je kinderen leren omgaan met kinderen van homoseksueleouders? En hoe presteren kinderen van homoseksuelen in de klas? En hoe reageren andere kinderen hierop?
3) Wat voor invloed heeft de school omtrent een kind met homoseksuele ouders?

1 opmerking: